Hamas, Yahudi Siviller ve İsrail Terör Devleti

“O benim sivillerimi, kadınlarımı, çocuklarımı katletmişti; aynını benim de yapmaya hakkım vardır!” demeye en çok hakkı olmayanlar Müslümanlardır!!

Bunu demeye ve yapmaya en çok “hakkı” olan ve yaptığında “en çok sevap” alanlar ise Yahudileşmiş zihniyetlerdir.

Ancak İslam senden her ne pahasına olursa olsun zaferler kazanmanı istemez.
Yiğitçe, mertçe savaşmanı ister. Senin üstüne titrer ki, düşmanına dönüşmeyesin!

Elbette Siyonizm’in, dünya egemenlerinin ve küresel zalimlerin Filistinlilere yaptıkları zulmün farkındayım.
Fakat, Allah bana böyle bakmayı emreder.
Çünkü ben İslamcı ve dinci değil, Müslümanım.
Çünkü ben bir kere zalim olmaktansa bin kere mazlum olmayı yeğlemek ve buna şükretmek zorundayım.
Yahudilerin rüştüne ermemiş çocukları benim din kardeşlerim, benim kardeşime ve dinime saldırmamış Museviler benim insan kardeşlerimdir.

Filistin halkı son yüzyılın en mazlum halkıdır.

Siyonizm son yüzyılın en kanlı ideolojilerinden devlet kılığına girmiş en azılı terör örgütüdür. Bu uğurda Filistinlilerin topraklarını sivil, kadın, çocuk, yaşlı, hasta hatta hayvan demeden kana boyadı.
Tabii ki onlara lanet olsun.
Ancak onları taklit ederek fıkhında, insanlığında, dininde Yahudileşenlere de lanet olsun!

Ben Müslümanın sadece güçsüz kaldığında, güçlünün karşısında imtihan edildiğine değil eline güç geçtiğinde, düşmanının içindeki zayıf ve masumlarla karşılaştığında da imtihan edildiğine inanıyorum. Hatta bu imtihanın, Müslümanın dünya ve ahiret hayatını, imanını ve güvenini ortaya koyma noktasında daha belirleyici olduğunu düşünüyorum.

Zulüm bizdense ben bizden olamıyorum!

Mazlum ‘onlardan’sa “buralarda kalamıyorum!
“Çok iyi bir Müslüman” olduğumdan kaynaklı değil bu durum,
Bu durum, çok iyi bir Müslüman olma, Müslümanları hakkın, adaletin, insanlığın zirvesinde görme hayalimin tezahürüdür.

Şimdi linçleyecek olan linçleyebilir.

  • Ama önce “zulüm bizdense ben bizden değilim” diyen ve bunun bedelini canıyla ödeyen Yahudi kız Rachel’i,
  • “Mazlumun bedduasından sakının çünkü onunla Allah arasında perde yoktur” hadisini,
  • “Bir kavme olan kininiz sizi adaletsizliğe sevk etmesin” diyen Allah’ın ayetini,
  • “Mazluma dini sorulmaz” denen İnsanlık ilkesini nereye koyacaklarına karar versinler.

İmanım ve insanlığım gereği açıkça söylüyorum;

Hamas’ın silahlı kanadı İzzettin El Kassam Tugayları’nın İsrailli sivillere, kadınlara, çocuklara yaptığı zulmü lanetliyorum.

İsrail devlet terörünü, Siyonizm’i, Yahudi ırkçılığını, İsrail eliyle işlenen küresel zulmü lanetlemeye bile lüzum yok!
Zira onu her daim lanet bilmek üzerime farzdır!
***

Ramazan Yaman

Yorum bırakın